Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Måns Djurgårdaren! - 24 mars 2009 18:23

7/4                           Man United-Porto

                                Villarreal-Arsenal

8/4                           Barcelona-B Munchen

                                Liverpool-Chelsea

                               RETURMÖTEN:

14/4                         B Munchen-Barcelona

                                Chelsea-Liverpool

15/4                         Porto-Man United

                                Arsenal-Villarreal


I matchen mellan Man United-Porto hejar jag på Man United. Min favorit spelare i United är C.Ronaldo

I matchen mellan Villarreal-Arsenal så gillar jag egentligen ingen av dom men det skulle ju vara coolt om lilla Villarreal slog stora Arsenal. Min favorit spelare i Villarreal är M.Senna

I mantchen mellan Barcelona-B Munchen hejar jag på Barca. Min favorit spelare i Barca är S.Eto`o men tet efter kommer L.Messi

I matchen mellan Chelsea-Liverpool hejar jag på Chelsea. En riktig stor match synd att dom möts redan i Kvartsfinalen. Min favorit spelare i Chelsea är D.Drogba

I hela Champions Leage hejar jag på Eto`o och hans Barca.   

   Eto`o

/Den glade Djurgårdaren

Av Måns Djurgårdaren! - 24 mars 2009 18:17

Det här är nedräkningen till Allvsvenskan!

idag är det:

11 dagar kvar till:

/Den glade Djurgårdaren


Presentation

Omröstning

Vem gör mest mål för Djurgården när såsongen är slut?
 Jan Tauer (Jesus)
 Daniel Sjölund
 Mattias Jonson
 Sebastian Rajalakso
 Pa Dembo Touray....................not
 Johan Oremo
 Boyd Mwila
 Prince Ikpe Ekong
 Christer Youssef
 Andrej Komac
 Mikael Dahlberg
 Philip Hellquist
 Någon annan i Djurgården
 Ett nyförvärv som köps under säsongen
 Toni Kuivasto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards